Мислам дека сум ненормален оти сум нормален

Мислам, нормално е во денешново „дигитално“ време прво на станување да го провериш телефонот оти еј, па тој всушност те разбуди. Си велиш со тоа делче од умот шо ти се стартувало:

„… исклучи го мајчиното дури не е предоцна… е сега е предоцна…. ех… кога веќе некако ми се гледа низ гурелки… дај да проверам и мејл… твитер… митер… шо да не?

Мислам… нормално… #yebiga… такво ни е времето…

Ама ко за беЉа, имало нешто, па се префрлам од кревет на компјутер. Има време за веце (ова да ти било англиски за вотер клозет). Нема врска, ај на македонски полесно ќе се разбериме – Има време за в нужник. Па нели таму треба да се оди во нужда, не во редовен термин, пример после станување од кревет… ЗабегаФ.

И читам на Твитер, чатам на Скајп, не се чекирам на Форсквер од мојот кревет, тој мејоршип (г’адоначалништво) веќе одамна ми обезбедил попуст за спиење, ама џабе ми е кога ретко го користам. Па во таа рутина, кога вејЧе ми се стартира втората третина од мозокот, ми текна дека вчера не ми текна името на една песна.

Се разбарав по то Јутубо. Прво шо помислив дека е поранешна YU-HOO група, ама сѐ шо знам е турбофолкерско ММЕ, па за несреќа првото не-ТеЕф музиче што го пробав беше I.D.J.S од Električni orgazam (и дркање је секс).

Нормално не беше тоа, оти знам вчера вечер бев во пософистицирана состојба за да ми текни такви музика. Ама ко за СРЕЈЧА се доБУТира мојот мозок (компјутерски кажано, целосно се вчитаа сите програми) па сега ги користев сите 10% доделени од Ајнштајн изреката за умот.

Е сега, како фино работи умот: пука ко митраљез, гајџа и шо треба и шо не треба.

Пример, одма ми текна на песната …Техниколор Ајс…. од Дисциплина Кичме и ја најдов. КООНЕЕЧНОО. Да не го успорував умот толку со пиво и вчера ќе ми текнеше на името, не само почетната мелодија.

Но, ко за беЉа, претходната песна завршила на Јутуб , но јас, сега веќе целосно под контрола на своите моторни способности и копчињата АЛТ+ТАБ и ЛЕФ-КЛИК, мултитаскирам (извршувам повеќе задачи во исто време):

  1. Одам на Јутуб да смена песна, таму поради I drkanje je seks, ми дало предлог Kako sam naucio da DRKAM (зошто ли кликнав?)
  2. Се префрлам на Скајп, таму другарка пишала: me sledi od vcera (ја следи на Твитер, мислам дека не е манијак човекот), go pogodil mestoto, na nego najveke sum mu nameracena….zaso za finansii e, a kutriot poim nema od zivotot
  3. Сега веќе на Твитер пуштам статус: „#muzika #den 18 песна што би сакал да ја слушам на радио (после 8h ми текна името) http://bit.ly/l6XfSC пинг @RadioMOF @StudentFM @kanal103“ со линк до „Техниколор Ајс
  4. Се префлам на Јутуб (не јутЈуб) оти веќе почнала некоја чудна песна/музика („како сам научио да дркам“) и читам долу во коментари:
    1. NeKosovo pronađi curu i oslobodi kupaonicu. (tvoja mama)
    2. cika saks 60 ,Drkanje je kada od ruke napraviš picku, a od kurca budalu.
    3. Drkanje je seks sa najvoljenijom osobom.
    4. Bolje kurac u ruci nego ruka u kurcu.
  5. Веднаш назад на Скајп, уште несвестен колку сѐ мачни операции прави компјутерот за да ми менува прозори толку брзо, пишувам: „кој е зоран ставревски?“. Не дека не ми е стартиран мозокот и умот во припрема, туку со интензивен мултитаскинг здркувам информации… and the story continues:
    1. Другарката: ministerot za finansii
    2. Другарката: na RM
    3. Другарката: 🙂
    4. Другарката: desna raka na grujo
    5. Другарката: heh
  6. Тука веќе двете јадра од мојот мозок (десното а посебно левото) скокнаЈА од нула до стотка за пола милисекунда. ПочнаЈа да компилираат, врзуваат, инференцираат онтологии на сваштарии ( и дркање е секс… боље курац у руци… десната рака на грујо… ) и да испука резултат: ХАУ ДА ФАК ДРКА ГРУЈО СО СТАВРЕСКИ?
  7. Дел ноншалантно онАка, дел заповедно пишувам на Скајп: „ meh… поарно да престаниш со спомнување раце во моментов“, но најмногу преплашено од како тргна the train of thought и дека можно е да се врзи со тоа што денес е Петок 13ти Мај 2011 лето арбитражно одредено според Исус итн.
  8. Алттабувам во Твитер и си велам со веќе соземениот ум: „да твитнам?  ова твитањево веќе ми стана павлов рефлекс, без мислење ќе здував една ХАУ ДА ФАК ДРКА ГРУЈО СО СТАВРЕСКИ? и по неа друга Ако Ставре му е Десанка на Грујо, која му е Леванка?

… Кочи Кочо со кочано… т.е. си велам стој. Да иствитам во 140 знаци, ама карактерни, да се разбереме, не било какви, ќе ме сметаа за ненормален, сексуално дефицитарен и уште полошо, политички обоен. А најлошото е да ми мавнат 10 неследења само затоа што не знаат во какви околности и колку обемни анализи од десетина секунди беа потребни за компилирање и процесирање навидум неповрзани но временски блиски настани за да создат два твита.

Инаку сето ова во муабет супер ќе дојдеше како виц, но на Интермец на многу кратко ќе беше АНАЛизирано и стигматизирано како ГЛУПОСТИ.

И што после? Џабе ќе си велам: „не сум крив друже судија, интермецо таков ме напрај“. Зато вака, блогЧе едно и натенане тексто…

А да му го тФитнам она „…хау да фак…“ со линко’ до постов? Можи да набацам следачи со идиото-сензационализам?

5 thoughts on “Мислам дека сум ненормален оти сум нормален

  1. Ајде честито постот…сепак на WordPress.com…ама зошто привремен.?..само кај ги смести ликовиве и Дисциплина во еден пост…:)

Напишете коментар

